Hjem Om BarnehagenDette er vi opptatt avSøke barnehageplassKontakt oss

Søke barnehageplass

Ankerhagen barnehage har samordnet HOVEDOPPTAK med kommunen, dette opptaket skjer ett par uker etter søknadsfirsten.

SØKNADSFRIST FOR HOVEDOPPTAK 1 ER 1. MARS.

SØKNADSFRIST FOR HOVEDOPPTAK 2 ER 1. AUGUST.

Vi har ledige plasser fra august/september 2024 til barn født 2022-2023

Utover hovedopptaket har vi LØPENDE OPPTAK – det betyr at vi tar inn barn så fort vi har en ledig plass. Løpende opptak skjer hele året.

For opptakskriterier for Ankerhagen barnehage se vedtekter under praktisk informasjon.

Alle søker via søknadsportalen i kommunen som er elektronisk.

Det er viktig at du rangerer den barnehagen du aller helst ønsker plass i som nummer 1.

Søknadsskjema finner du på https://www.oslo.kommune.no/barnehage/soke-eller-bytte-barnehage/

Ønsker du å besøke vår barnehage for å være helt sikker på at du vil søke plass hos oss, er du velkommen til å sende en mail/ringe til daglig leder for å gjøre en avtale.
Vi setter gjerne av tid til de som tar kontakt for å avtale besøk, men kan dessverre ikke ta imot tilfeldige gjester. Dette for å sette av tid til både omvisning og informasjon som våre besøkende ønsker.